Teknokoloji
En TEKNOKOLOJİK Blog…

Komik takım isimleri

Uzun zamandır arıyordum sonunda buldum.Bir yerde daha görmüştüm.Bunun gibi bir şey ama sonunda tam olanını buldum buyrun…

Deportivo la Korumha
Dandiko Madrid
Spartak Boşkova
Atletico Yeditepe
Dinamo Vuruşaga
Deportivo la Konya
Güven Tuz
Olympique Limon
Forza Pompino
Isparta Prag
Pandik AC
Atletico Marlboro
Borisya Bolu
Sen Danalar
AtleticoFanila
Alsenal
Spartak Maslak
Piiz Lizbon
Alkolik Bilbao
Psv Ayidöven
Manchester Büyük Şehir Belediye Spor
Real Mardin
Atletico Mardin
Werder Veremem

Bir Yanıt to “Komik takım isimleri”

  1. türkçe takım ismi olmuomu ille ingilisce yada yabancı dil ile mi komik yada yaratıcı oluo kendi dilmiz varken ne diye başkalarının diline bu kadar hayran duyan bi milletiz bilmiyorum


Bir Cevap Yazın

