Teknokoloji
En TEKNOKOLOJİK Blog…

Windows Live Writer


Geziniyordum spacede bi baktım altta reklam yapıyo.Karşıdan Windows Live Writer falan…Neyse girdim indirdim.Uzun bir süre yükledi.Yani gerçekten uzun bir süre.İlk başta kibar geldi bana.Lütfen bir kaç dakika bekleyiniz.Neyse ben de safım bekledim öyle bön bön.Sonra yine bir yazı geldi.Lütfen biraz daha sabırlı olunuz diye.Ben yine bekledim.Sonra tekrar bir yazı çıktı beklerken başka programlara girebilirsiniz diye.Bende girdim baktım oyunlara filan bi 15 dk oynadım.Döndüm yüklenmiş.Sonra yine  grdim programa bu sefer adımı falan yazdım.Yine bekledi yani eşek gibi bekletti beni.Ama program haribden çok güzel mesela burada daha iyi seçenekler yazına tablo falan daha kolay ekleyebiliyorsunuz.Üstteki yayımla butonuyla yazınızı direk space koyabiliyorsunuz.Kesinlikle tavsiye bir program…İndirin sizdede reklam vardır alttlarda falan.Daha bir sürü özellik var mutlaka deneyin.Ama burayada koydum.Bulamam diye merak etmeyin.

İNDİR

Yorum Yok to “Windows Live Writer”

Bir Cevap Yazın

